.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماز جماعت فقط در50 درصد ادارات مازندران !
فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز ...
نماز جماعت فقط در50 درصد ادارات مازندران !

فرماندار شهرستان آمل گفت: فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علي اكبريان در جلسه ستاد اقامه نماز و تفسير اين شهرستان از تشكيل ستاد اقامه نماز به منظور برپايي نماز جماعت و فعال شدن اين ستاد در مساجد اين شهرستان خبر داد و تصريح كرد: از هزار و 100 مسجد، حسينيه، تكايا و بقاي متبركه شهرستان آمل فقط در 52 مسجد نماز جماعات اقامه مي‌شود.

 رئيس سازمان تبليغات اسلامي آمل هم در اين جلسه، پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز در همه مساجد آمل بيان و خاطرنشان كرد: نبايد براي نماز جماعت هزينه پرداخت كرد، اما روحانياني هم كه براي اقامه نماز به مساجد مي‌روند، نبايد با مشكل مالي مواجه بشوند.

محمد قنبري برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري در شان جوان را يكي از عوامل مهم در جذب جوانان به مساجد و دوري از ماهواره‌ها و برنامه هاي غيراخلاقي دانست و يادآور شد: متاسفانه تاكنون هيچيك از دستگاه هاي مسئول فرهنگي در اين بخش اقدامي نكردند.

 ولي الله قادي، سرپرست شهرداري آمل هم در اين جلسه گفت: فضاي فيزيكي مسجد جامع اين شهر با خريد يك باب مغازه حاشيه مسجد جامع توسعه پيدا كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.